50 Cent Places To Go Lyrics

[Intro]
Yeah
Shady…
Aftermath….
G-UNIT!!

[Chorus (2x)]
I got places to go, got people to see
The penitentiary ain’t the place for me
I’m warning you to, not tempt me
I’ll run up and squeeze it, put a hole in ya, hole in ya

[Verse 1]
You mistaken me for somebody that you should be testin’
You should be stressin’ I’m fina f___in teach you a lesson
Rap 101’s in session, Em laced the track that I’m blessin
Smith and Wesson’s the weapon in case you was guessin’, to stay fresh,
Caps in my benze, I’m beginning to end
Watch the 22 spin, My hoes a perfect ten
I got shot but I got up and I’m back at it again
m_________ers that thought I wouldn’t win but tend to be friends
At first you fail, try, try, try, try again
I’m the best don’t you get it, forget it, when I spit it its crazy
You love it, admit it, you like that I live it, its shady
Aftermath in your a__ b____!
If it’s not a classic, when it’s done we trash it
Flow I got it mastered
Stunt and get yo’ a__ kicked, b______
When measures get drastic,
Crock’s made out of plastic
c___ and aim it blast it!
Run n____, or stash it!

[Chorus (2x)]
I got places to go, got people to see
The penitentiary ain’t the place for me
I’m warning you to, not tempt me
I’ll run up and squeeze it, put a hole in ya, hole in ya

If there’s a genie in a bottle of that Dom Perignon
Imma drink til I get to that b____
Eminem gonna introduce me to the burbs, they gon listen to my words,
In the hood they feel my s___ ?Break it down!

[Verse 2]
Picture a perfect picture
Picture me in a pimp hat
Picture me starting s___
Picture me busting my gat
Picture police mad dey ain’t got a picture of that
Picture me being broke
Picture me smoking them stacks
Picture me coming up
Picture me rich from rap
picture me blowin up
Now picture me going back
To my momma basement to live, s___
Picture that!
Where I’m from it’s a fact, you gotta watch yo’ back
You wear a vest without gat, you’s a target jack
Hustle hard, money stack, sell that dope, sell that crack
Sell that pack, sell that gat, sell that p____, holla back!
50 cent, too legit, man I’m bent, I’m outta here!

[Chorus (2x)]
I got places to go, got people to see
The penitentiary ain’t the place for me
I’m warning you to, not tempt me
I’ll run up and squeeze it, put a hole in ya, hole in ya

[Outro]
Ha ha, man I aint’ going to jail, not even to visit a n____
You wanna holla at me, you write me
Matta fact, you gotta send it to Sunset Blvd up in the Mondreal
Riding around in one of Dre’s Ferrari’s n____
Oh matter fact, I might be in Detroit, riding around 8 mile road
You know, in one of Em’s joints and s___, ya heard
I got places to go man, ya know
Shady aftermath, we fittin’ start printin’ money, ha ha ha
Putting our faces on these m_________in’ bills, s___, ha ha ha ha